Kar nekaj časa smo se sedaj v podjetju spraševali, kako bi lahko nekoliko izboljšali marketing le tega. To pa zato, ker je lahko ta zelo drag, ter bi naše podjetje stal kar nekaj kapitala. Zato pa smo se osredotočali na nekoliko cenejše opcije, ki pa bi morda bile tudi bolj praktične. Zato pa smo se spomnili nato na telefonski marketing, kateri pa bi lahko imel za naše podjetje kar nekaj prednosti.
Ta telefonski marketing pa bi imel poleg samega oglašanja, tudi funkcije s strani nudenja podpore obstoječih strank. To pa zato, ker bi za to vrsto marketinga, najprej najeli ekipo, katera pa bi bila zaposlena zgolj za to, torej za telefoniranje. Na to telefonsko številko pa bi tudi stranke lahko pošiljale klice, če bi morda imele kakšna vprašanja glede specifičnih tem, ki jih zanimajo. To pa so lahko kakšne težave z določenimi storitvami in podobno, torej bi jim nudili podporo glede raznih stvari našega podjetja.
Nato pa bi ta ekipa za telefonski marketing skrbela tudi za to, da bi ta pošiljala klice strankam, ali pa bodočim strankam, ter bi predstavila kakšne novosti podjetja in nove storitve, ki jih nudimo. Torej, tako bi lahko bili vsi naši obiskovalci podjetja, poznani z vsemi spremembami in novostmi v našemu podjetju.
S tem načinom marketinga pa smo videli kar nekaj prednosti. Sprva je to odlično, kajti marketing poteka preko telefonskih klicev, kar pa je odlično, saj lahko na takšen način pridemo v veliko bolj osebni stik s stranko, kar pa pomaga pri uspešnemu marketingu. S tem pa lahko stranka tudi postavlja vprašanje, saj marketing poteka v obliki pogovora, ter je zato ta tudi veliko bolj prijeten in sproščen.
Ker pa je bil naš telefonski marketing sedaj zelo uspešen, pa smo zelo veseli, da smo se spomnili na to vrsto reklamiranja, oziroma marketinga, saj so bili rezultati odlični.